MANAGEMENT ASSISTANT

  • Bericht auteur:
  • Berichtcategorie:Vacature

Heb je een groot gevoel voor verantwoordelijkheid en ben je klantgericht? Beschrijven jouw vrienden jou als een organisatorisch talent? Heb je een boekhoudkundige achtergrond?

Dan ben jij degene die wij zoeken!

Door onze constante groei zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers om ons team uit te breiden. Dit voor ons kantoor in Roeselare.

Takenpakket

  • Onthaal van de klanten in ons kantoor
  • Aannemen van telefoons en inplannen van afspraken
  • Plannen van seminaries/opleidingen
  • Vergaderzaal klaarzetten en opruimen
  • Ondersteuning facturatie
  • Digitalisering van dossiers
  • Assisteren van dossierbeheerder bij hun dagelijkse taken (zowel interactief als administratief)
  • Tijdige indiening fiscale aangiftes en andere aangiftes – jaarrekeningen
  • Op termijn: Inboeken van aan- en verkoopfacturen

Profiel

  • Je hebt een bachelor binnen een boekhoudkundige richting of gelijkwaardig door ervaring of soortgelijke opleidingen
  • Goede basiskennis MS Office programma’s
  • Discreet, nauwkeurig en klantvriendelijk
  • Werkt gedetailleerd en georganiseerd
  • Is stressbestendig
  • De accountancy-wereld kent voor jou geen geheimen

Wat kan je verwachten?

  • Contract van onbepaalde duur
  • Marktconform loon + extralegale voordelen (in overeenstemming met jouw diploma’s/ervaring)
  • Ruime opleidingsmogelijkheden – Zo volgen we geregeld samen intern en extern opleidingen
  • Fulltime of 4/5 mogelijk

Voel je je aangesproken na het lezen van bovenstaande vacature? Aarzel dan niet om te solliciteren!

Stuur een e-mail met je motivatie en CV naar francky@f-godderis.be