Heb je al enkele jaren ervaring in de wereld van accountancy en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Door onze constante groei zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers om ons team uit te breiden. Dit voor ons kantoor in Roeselare en Staden.
Takenpakket
- Je volgt je klanten op en doet de boekhouding (eenmanszaken en/of vennootschappen)
- Fiscale aangiftes opmaken – Vennootschapsbelasting, personenbelasting en btw
- Tussentijdse resultaten opmaken
- Jaarrekeningen opmaken
- Bespreking van de cijfers met de klanten
- Adviseren van de klanten in samenwerking met ervaren dossierbeheerders en/of onze interne juristen/fiscalisten
Profiel
- In het bezit zijn van een bachelorsdiploma accountancy-fiscaliteit en/of master TEW of gelijkwaardig
- Kan goed overweg met digitale softwareprogramma’s – Silverfin, Fiscalc, Clouddemat etc.. kennen voor jou geen geheimen!
- Leergierig zijn – Er gebeuren veel fiscale en juridische veranderingen en daarom sta je open om je kennis verder bij te schaven
- Je hebt minimum 3 jaar ervaring als dossierbeheerder of gelijkwaardige ervaring in een soortgelijke functie
Wat kan je verwachten?
- Contract van onbepaalde duur
- Marktconform loon met extralegale voordelen zoals bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdcheques, kosten eigen aan de werkgever, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,..
- Flexibel uurrooster waarbij de werkuren bespreekbaar zijn
- Thuiswerk bespreekbaar
- Ruime opleidingsmogelijkheden zonder budgetbeperking– Zo volgen we geregeld samen intern en extern opleidingen
- Fulltime of 4/5 mogelijk
- Kantoor met familiale sfeer en geregeld teambuildings
Voel je je aangesproken na het lezen van bovenstaande vacature? Aarzel dan niet om te solliciteren!
Stuur een e-mail met je motivatie en CV naar francky@f-godderis.be